18.3.2015

onnellinen


kevät on nyt vihdoin tullut ja toivottavasti jäädäkseen! ulkona on päivä päivältä vaan kauniimpaa, joka päivä paistaa aurinko, joka houkuttelee jopa ulos. jälleen sen huomaa kuinka kevät myös kohottaa mieltä ihan hirveesti! niinkuin aiemmin puhuinkin, että viimeaikoina oon stressannut tosi paljon, niin empä oikeastaan enää! jopa koeviikko on tulossa, joihin yleensä stressaan paljon, mutta nyt mulla on ihan superhyvä fiilis enkä jaksa murehtia, kiitos aurinko ja kevät!

puhuttiin eilen mun hyvän ystävän kanssa, että kuinka hyvin meillä asiat oikeesti on, vaikka usein sitä tuleekin valitettua kuinka kaikki on suoraan sanottuna päin persettä. hetkellisesti musta tuntuu tolta aika usein, mutta kun vähän kelaa taaksepäin ja alkaa miettiin esimerkiksi asioita vuosi sitten, kuinka paljon oon tän kuluneen vuoden aikana kokenut, kuinka paljon oon muuttunut ja kuinka monta ihanaa ihmistä ja asiaa mun elämään on tullut. oon onnellinen.

eilen avattiin jennin kanssa jäätelökausi ja käytiin samalla ottamassa vähän kuvia, kun ilmakin oli niin ihana. see you, nauttikaa auringosta!

 photo skoba 005_zpsdsh3csrn.jpg  photo kuvilla 165_zpspkdole5z.jpg  photo page_zpszpzw4iar.jpg  photo kuvilla 028_zpsc5fuafwq.jpg  photo page3_zpstyecrs4b.jpg  photo kuvilla 210_zpsck52puzl.jpg
 photo kuvilla 195_zpsznmxnrsx.jpg  photo page4_zpsdslhjufl.jpg  photo kuvilla 068_zps6ri31pdb.jpg
 photo page2_zpspfcbcmus.jpg  photo kuvilla 045_zpsj0akvhwm.jpg  photo kuvilla 215_zpsnmedtuvv.jpg  photo kuvilla 203_zpsro6memjr.jpg

4 kommenttia:

  1. Onks sulla uus neule?! Kivannäköne! Mäkin haluun kuvaileen :-((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu on! tänks :-) pitää mennä jos viikonloppuna vaikka löytys aikaa!

      Poista
  2. ihanan keväsiä kuvia ♥ oot kyllä tosi nätti! :)

    VastaaPoista