9.3.2015

ja kuiskaat: ne jatkot vois nyt kiinnostaa


taas on aikamoinen tovi kulunut viime postauksesta... oon ihan superhuono kirjottamaan, joten tääkään postaus ei todennäköisesti tuu mitään ihmeellistä (saatikaan tekstiä) sisältämään.

mun elämässä ei oo kauheesti tapahtunut mitään. oon stressannut koulua ja koko elämää ihan hirveesti viime aikoina, mutta oon mä hauskaakin pitänyt. oon ollut paljon kavereiden kanssa ja vietin just todellakin unohtumattoman viikonlopun mun ihanimpien ystävien kanssa ja pyrin kyllä tekeen siitä erillisen postauksen :-) 

tässä kuitenkin parin viikon takaisia kuvia :-) :

 photo stalkkerigaala 018_zps6dwjllco.jpg  photo stalkkerigaala 134_zpsvrkmwgne.jpg  photo stalkkerigaala 030_zps6tiparil.jpg photo stalkkerigaala 011_zpsbkoexl8j.jpg  photo stalkkerigaala 085_zpsy1xmcq3w.jpg  photo stalkkerigaala 125_zpsj6esbyp5.jpg  photo page_zpsdzrbprne.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti