4.12.2014

marraskuu instagramissa

hellurei pitkästä aikaa! päätin nyt kokeilla tämmöstä postausta jota en aiemmin oo tainnut tehä, ainakaan muistaakseni... mulla ei yksinkertasesti vaan oo ollu innostusta postailla, vaikka aikaa olisikin ollut... tässä kuitenkin mun marraskuu instagramissa :-)

 photo blogiin3_zpse577c845.jpg
1. halloweenin aikoihin lähdettiin auraan yhden tuttavan kanssa hurmaa kattoon ja tässähän mä siis jarnon kanssa // 2. erittäin #artsy kuva mun erään päivän chillailusta // 3. perus tylsän päivän selfie // 4. pyysin kaveria tekemään mulle ton tyylisen kuvan ja mahtava siitä kyllä tuli!
 photo blogiin2_zps4ad2ba8f.jpg
1. yhden päivän reissu maata näkyvissä- festareilla, oli kyllä aivan mahtavaa! ens vuotta odotellessa. // 2. ja niiiiin ihana finlanders! oltiin äitin kanssa finkkujen 30v.- konsertissa tampere talossa ja hitto että oli hyvä! kyllä oli ihan hintansa veronen. ehdottomasti menisin myös niiden joulukonserttiin mutta jää kyllä väliin, rahatilanne kun on mikä on... // 3. chillin päivän selfie // 4. äikän kurssilla luettiin yhdet kirjat ja sen jälkeen mun teki kauheesti mieli lukee (minun, lukea... mitäköhän hittoo), niin kävin sitten lainaamassa maria kallio- kirjasarjan toisen osan ja luin jopa ihan kannesta kanteen! oli muuten hyvä, niinkuin arvata saattaa. tässä kuvassa olin juuri viettänyt päivän täysin yksin, vitsit että nautin siitä! en olis arvannu että noin paljon voi nauttia yksinolosta, mä kun seurallinen ihminen oon.
 photo blogiin_zps011b1c5d.jpg
1. ootd // 2. hyvän mielen selfie // 3. mun rakas serkkuni sekä paras ystäväni täytti juuri 20-vuotta, joten siksi tällanen kuva. hitto että se on jo vanha. ja hitto että ollaan oltu söpöjä.

en voi käsittää että on jo joulukuu, sillä täälä ei ole _yhtään_ lunta... suurin toive tällä hetkellä on, että tänä vuonna saatais se valkonen joulu... ootan kuitenkin törkeen paljon joulua, säästä huolimatta!
huomena meillä on koulussa vaan itsenäisyyspäivän juhla ja sen jälkeen kotiin. laulan kuorossa siellä, iik! toivottavasti menee hyvin.
lauantaina olis tarkotus kahden viikon humppatauon jälkeen lähtee lahteen hurmaa kattomaan ja sunnuntaina luvassa kyläilyä serkun synttäreillä.

mukavaa joulun odotusta :-)

2 kommenttia:


  1. "Minä tiedän salaisuuden, sinä, pelastat joulun, vaik ei lunta tänä vuonna tuliskaan, joulumielen meille tuoden, sinä, pelastat joulun, voimme elää lapsuuden uudestaan, sinä pelastat joulun.." <3

    VastaaPoista