23.12.2014

ihana joulu


vihdoinkin kauan odotettu joulu on täällä. vaikka oon tosi paljon oottanut joulua, silti joulukuu on mennyt ihan hurjan nopeesti ja nyt enää päivä aattoon!

eilen käytiin äitin ja mummun kanssa ostamassa viimeisimpiä joululahjoja. nyt toivon vaan, että huomiseks satais paaaljon lunta. erittäin hyvää joulua kaikille! :-)

   photo page2_zpsfbb492b9.jpg
 photo jannaboi057_zps1b62423d.jpg  photo page_zps4d2014b2.jpg  photo jannaboi065_zps3b4ed6c3.jpg

suvi teräsniskalta tuli taas tänä jouluna uusi joululevy, jota oon nyt kuunnellu ja onhan sieltä tietty lemppareita noussu. halusin jakaa ne myös teijän kanssa:



näistä jokainen on mulle aivan uusia (paitsi taivas sylissäni oon tainnut aiemmin kuulla).
Taivas sylissäni on tänä jouluna noussut mun ihan lempparijoululauluks, se on vaan jotenkin tosi kaunis. Joululaulu on sellanen johon muutaman kerran kuuntelun jälkeen aloin tykästymään. Konsta Jylhän joulu kuulostaa alussa mun mielestä aivan joltain hautajaismusiikilta ja se onkin miinus tässä kappaleessa. biisin edetessä pidemmälle se kyllä paranee huomattavasti! Maailman kaunein ystävyys on mun mielestä ihan huippuihana kappale! se on jotenkin niin herkkä ja nostaa kyllä tunteet pintaan, aivan ihana!

seuraavan kahden kappaleen olemassaolosta oon kyllä tiennyt, mutta en oo vaan jostain syystä sattunut niitä pahemmin kuuntelemaan. tänä vuonna kuitenkin myös nää on noussut mun suosikeiksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti