13.10.2013

yesterday

ihan aluks, älkää pelätkö, ei mun blogista oo tulossa sellasta että postaan vaan jostain keikoista tms., mutta tosiaan on pitäny postailla mutta viime viikon olin tetissä, joten oli sen verran kiireistä että en ehtiny oikeen ottaan mitään kuviakaan niin sen takia postausta ei oo tullut, ja yleensäkin pahottelen että postauksia tulee näin harvoin, mutta koitan panostaa!

mutta mennään asiaan. eli hieman huonolaatusia kuvia luvassa, mutta eilen siis noin klo. 17:15 starttas mun ja jennin matka kohti lahden pesäkallioo, sillä sielä esiinty neljänsuora, yllätysyllätys, mutta olihan sitä nyt pakko mennä kattoon kun viimenen tanssilava keikka (kai?) niiltä tänä vuonna. ja osasyynä oli tietenkin niiiin ihana jussi, eli niiden basisti... kyllähän sitä jaksais kattella vaikka kuinka kauan! ;-)

osattiin hyvin ajaa sinne, eikä tullu mitään pahoja mutkia matkaan, vaikka navigaattori ohjaski meitä monta kertaa pienille hiekkateille, mutta jenni piti päänsä eikä lähteny semmoseen. takas kotiin päästiin ihan elävinä, eikä edes kauheen väsyneinä vaikka kello näytti 04:00. puhuin jennille kun ajettiin kotiin, että miten voi olla oikeesti mahollista että siitäkin että joku kattoo sua pitkään silmiin ja hymyilee, voi tulla ihan tosi hyvä fiilis! ja kukaanhan ei arvaa kestä puhun... mutta joo, en osaa kuvailla illan tunnelmia paremmin, kun että fiilis oli jälleen parempi ku loistava!

 photo jannaa5471_zpscfdffbc7.jpg  photo jannaa5533_zps02468837.jpg
se vaan on niin...äjfhgty♥
 photo jannaa5642_zps84a848e9.jpg  photo jannaa5563_zpscc62111b.jpg
tauolla piti käydä autossa iltapalalla XD
 photo jannaa5494_zps77141713.jpg  photo jannaa51_zpsf8f128b3.jpg  photo jannaa5638_zpsf440f561.jpg  photo jannaa5587_zpsc2d41eaf.jpg  photo jannaa5544_zpsc91f1622.jpg  photo jannaa5597_zps6d49a6cc.jpg  photo jannaa5536_zpsd28315d4.jpg  photo jannaa5584_zps14222b78.jpg  photo jannaa5_zps4b70bb4a.jpg
iloinen uuden coolin paidan omistaja!

4 kommenttia:

  1. paljo sää vietät nykyään kavereiden kans aikaa vapaa-ajalla? tuntuu et vietät kaiken vapaa-aikas sen poikaystäväs kaa? miksei oo tullu postausta jossa oot kavereidenkaa? ja hyi helvetti noi sun kulmat nykyää!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no lähinnä oon kavereitten kaa jossain nurkalla tai jotain ni siinä ny ei hirveesti oo mitää postaamista, ku en kanna koulussaka kameraa ja viikonloppusinki kaikilla on kumminki jotai muuta :-D mutta kun oot noin huolissas mun kaverisuhteista ni kyllä mä marin kaa oon ainakin nyt lomalla ja emmä hirveesti tän enempää oo kavereitten kaa ollu sillonka ku en ollu viä villen kaa. ja kiitos :-) harmi jos ne sun elämään vaikuttaa :-/

      Poista
  2. mun mielestä jannalle sopii noi kulmat! ja tää sun uus ulkoasu on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos vaikka itekki oon kyllä sitä mieltä et pitäs vähä ruveta vaalentaan niitä! ja ulkoasusta voi kiittää mun siskoo joka sen mulle teki kun ite olin laiska ja en jaksanu :p

      Poista