19.10.2013

haaste

haasteen tarkoituksena on haastaa blogeja, joilla on alle 300 lukijaa.

haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.
6. Sitä henkilöä joka haastoi sinut ei saa haastaa enää uudelleen.


11 faktaa itsestäni:

1. uusien ihmisten seurassa oon hiljanen ja aika ujo, mutta sit kun tutustun paremmin niin alan oleen oma äänekäs itteni.
2. oon karkkiholisti ja syön lähes päivittäin karkkia eli karkkilakko ois mulle yhtä helvettiä.
3. julkkisten suhteen useimmat mun ikäset tykkää semmosista perus one direction, justin bieber, isac elliot tms. nuorista söpöistä pojista, mutta mun makuun on enemmän semmoset 30-vuotiaat ja siitä ylöspäin.
4. vähän tohon äsköseen liittyen, tykkään jos miehellä on parta tai edes sänki, mun mielestä parrat on seksikkäitä. (ei kuitenkaan liian pitkä parta.)
 photo zokm_zps7f2e1cf6.jpg
muutama esimerkki 3. ja 4. kohtiin ;-)
5. mun musiikkimaku on ihan tooooosi laaja, kuuntelen aikalailla laidasta laitaan, paitsi klassinen ja hevi ei iske.
6. homoviha on semmonen asia josta hermostun tosi helposti. en vaan käsitä mikä niissä on muka vikana.
7. mun mieliala vaihtelee tosi helposti, ensin saatan olla ilonen mut jopa yks lause voi saada mut surulliseks.
8. oon riippuvainen mun kännykästä, siis ihan oikeesti riippuvainen. esim. en voi lähtee melkein mihinkään ilman kännykkää tai jos oon jossain missä ei pysty lataan kännykkää, niin mulla on kauheet paineet jos mulla on enää 20% (tai vähemmän) akkua.
9. en todellakaan oo pitkävihanen ja välillä mua ärsyttää se ihan suunnattomasti, koska joissain tapauksissa haluisin olla joillekki tosi vihanen.
10. unelmoin useesti semmosista asioista, jotka ei ikinä vois toteutua. ei sillä että ne ois mahdottomia vaan ei, ei ne vaan ikinä tulis toteutuun.
11. itken tosi helposti ja joskus mua vaan alkaa itkettään ja saatan itkee ilman mitään syytä.

kysymykset minulle:

1. 5 parasta kaveria? - Aliisa, Jenni, Meri, Nella, Mari (+ Ville tietty)
2. Suurin haave? - Saada kaksoset joskus tulevaisuudessa, ja astetta mahdottomampi haave ois laulajan ura.
3. Kuunteletko paljon musiikkia? Jep!
4. Facebook vai Yt? - Fb
5. Brunette vai blondi? - En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta jos kyse on pojista/miehistä niin tää on vähän ristiriitasta koska mun oma poikaystävä vaaleetukkanen mutta tähän vastaisin kuitenkin, että brunette, mutta ei blondejakaan poissuljeta! todellakaan.
6. Talvi vai kesä? - Kesä
7. Mitä asioita vihaat? (esim. ylimielisyys, kaksnaamaisuus jne...) - no ainakin just noi ylimielisyys ja kaksnaamasuus ja sit ainakin vahingoniloisuus jos kyseessä on joku vakava asia.
8. Urheilu vai sohvalla löhöily? - Ehdottomasti sohvalla löhöily <3
9. Juna vai lentokone? - Juna
10. Pojissa ratkaisee ulkonäkö, luonne vai molemmat? - Molemmat
11. Lempi oppiaine koulussa? - Musiikki ja kuvis, mutta jos pitää sanoo joku lukuaine niin varmaan yhteiskuntaoppi tai äidinkieli.

oon tylsä ja en jaksa nyt haastaa tähän ketään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti