23.10.2014

mitä mulle kuuluu?


ensimmäinen syysloman jälkeinen (ja nopeasti mennyt) viikko alkaa olla pulkassa. 

ilmat on lyhyessä ajassa viilennyt ihan hirveesti ja tiistaina koulumatkoilla tajusin, että skootterikelit alkaa olla vähissä ja aika laittaa skootteri talviteloille, joten eilen siirryinkin taas kulkemaan bussilla...
oon tykännyt taittaa koulumatkat skootterilla, sillä saa mennä ja tulla silloin kun haluaa. hyvänä esimerkkinä on se että torstaisin ja perjantaisin kun pääsen koulusta puoli yhdeltä, niin joudun odottamaan bussia joka tulee 14:10 jos silloinkaan... eilen nimittäin bussi tuli 35 minuuttia myöhässä ja sen ansiosta oon nyt aikas flunssanen, ei kiva!

ei ole ehkä ihan ajankohtaista vielä, mutta mulla on aivan kamala stressi siitä, että saanko wanhojentansseihin paria, vaikka tanssin kuitenkin vasta keväällä -16. toivotaan kuitenkin, että joku mun kanssa lähtee tanssahtelemaa!

tänään ei muuta, tässä jennin kanssa otettuja tiistaisia kuvia :-)

 photo IMG_0018_zpse0ff782b.jpg
 photo IMG_0063_zps362327f6.jpg
 photo IMG_9987_zps72aa5ded.jpg
 photo IMG_0070_zpsaabc5797.jpg  photo IMG_0026_zps84a9eef0.jpg

2 kommenttia: