19.8.2014

paluu arkeen

 photo kuvia004jpg2_zpsdbe094eb.jpg koulu on lähtenyt ihan sujuvasti käyntiin, ja oon myös saanut jo uusia ihania kavereita :-) ajattelin että nyt kun arki taas koittaa niin voisin ruveta taas enempi postaileen muutakin kun keikkakuvia, mutta saa nähdä miten käy ja kuinka on edes aikaa.. mutta parhaani yritän :-)

 photo kuvia005_zps3aa1e6bc.jpg
pikku haittatekijä postaamiselle tai lähinnä kuville on myöskin se, että kun pawe nyt muutti raumalle eli toisin sanottuna vei koneen mukanaan... ja mulla on vaan tää koulusta saatu kone, joka ei anna mun ladata minkäänlaista kuvanmuokkausohjelmaa itteensä, niin saa nähä miten käy... muunmuassa nää tän postauksen kuvat on muokattu muokkausohjelmilla, jotka ovat netissä ja heti ainakin huomasin sen, että kaikissa kuvissa toi mun nimi on tosi epäselkee... nyt pitää vaan oottaa että äiti ostaa jonkilaisen masiinan jolla voin sitten paremmin muokata kuvat :-D

 photo kuvia007_zpsd9c2fd25.jpg
tänään pääsin 15:30 koulusta ja mun piti melkein tunti odottaa iskää, että se pääsee töistä ja ottaa mut kyytiin, koska busseja menee nykyään tosi huonosti tänne meillepäin, kun aikataulut muuttu... kävin kaupassa ja istuin kaupan ulkopuolella oottamassa iskää. jossain vaiheessa noin 12-vuotias poika pyöräili mua kohti ja katso pitkään. katsoin sitten poikaa kohti, hän hymyili ja sano moi, tervehdin tietenkin takasin. tää poika sit kysy: ''mitäs teet'' ja vastasin: ''en oikeen mitään, kuuntelen musiikkia ja pelaan'' sit hän vaan naurahti ja ajo pois. hetken kuluttua tää samainen poika pyöräili siitä kaupan ohi ja kun hän huomas että istuin siinä edelleen, niin hän hymyili leveesti ja heilutti <3 toi piristi mun päivää ihan superpaljon, varsinkin kun oli ollu suhtrankka koulupäivä. miks kaikki ihmiset ei oo noin ystävällisiä? mun mielestä tää maa kaipaa paljon enemmän tollasia ihmisiä ! ja kaiken lisäks tosi rohkeeta tältä pojalta, koska monet mun ikäset olis todennäkösesti vaan nauranu tälle pojalle.

 photo kuvia012_zpsf399abf7.jpg
viikonloppuna oliskin luvassa kahet tanssit, joten todennäkösesti tulossa kuvia jälleen tännekkin.
hyvää loppuviikkoa! :-)

4 kommenttia:

  1. OOiH! Tuo ylin kukka kuva on ihanaa ^^

    VastaaPoista
  2. waude miten upeita kuvia taas ♥! oot kyllä kuvä kuvaamaan :3!

    Ps. mun blogissa on vielä huomiseen asti aikaa osallistua kilpailuun jossa arvon kaksi make way -malliston kaulakorua joten jos kiinnostaa niin kannattaa ihmeessä käydä osallistumassa tai ees kurkkaamassa :3 !
    http://fashionsituation.blogspot.fi/2014/08/kaulakoru-arvonta.html

    VastaaPoista