16.6.2014

sä oot mun kun valot on sammuneet, sä oot mun kun pöytiä siivotaan

noniin taas vähään aikaan muunkilaista postausta kun vaan keikkaa. :-D mun kesä on alkanut ihan kivasti, mulla on töitä, oon viettänyt aikaa mulle rakkaimpien ihmisten kanssa, oon syönyt hyvää ruokaa, pääsin kouluun ja oon ollut paljon keikoilla! ja keikkoja kyllä vielä tälle kesälle riittää, muunmuassa torstaina riutanharjulle, perjantaina kisarantaan ja lauantaina valasrantaan vähän juhannusta vietteleen.. :-D

oonhan mä tietty ollu vähän stressaantunutkin... muunmuassa rahasta. vaikka mulla on töitä niin silti tuntuu ettei sekään riitä, nimittäin meillä on kahden ihanan ihmisen kanssa heinäkuun loppuun suunnitteilla yks mahtava reissu, joka todella vie rahaa... tulette kyllä kuulemaan reissusta vielä paremmin ;-) lisäksi mun pitäisi saada uus puhelin, mutta se taitaa nyt tällä kertaa jäädä. toiseksi mua stressaa uus koulu, tuunko pärjään siellä, saanko kavereita ja kuinka mut yleensäkkään otetaan vastaan.

 photo IMG_7676_zpsa5c40e72.jpg  photo IMG_7478_zpsb3a01a2f.jpg  photo IMG_7642_zps3e99a804.jpg  photo IMG_7499_zps67a431cd.jpg  photo page_zps28b96646.jpg  photo IMG_7483_zpscf469e43.jpg  photo IMG_7691_zpsa20fe5a4.jpg  photo IMG_7490_zps4343e3e0.jpg  photo IMG_7662_zpsacba8b7b.jpg

3 kommenttia:

  1. ihania kuvia! :--) mihin kouluun muuten pääsit? ei sitä uutta koulua kannata jännittää koska kaikki peruskoulun päättäneet on nyt samassa tilanteessa (eli menossa uuteen kouluun), nii ihan varmasti saa kavereita nopeesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! :-) leluun oon tulossa :-)

      Poista
    2. hah no sitten ei tarvi kyllä yhtään stressata, mä oon siellä XD

      Poista