22.1.2014

lauantai ja päivät siitä eteenpäin


vihdoinkin sen talvi tuli myös tänne! nyt vaan toivotaan ettei se kestä montaa kuukautta :-D mutta tällä hetkellä ainakin oon ilonen et on lunta :-) 

lauantaina kävin äitin kans parkissa ettiin mulle talvikenkiä ja käytiin muutenkin asioilla. mitään kivoja kenkiä en löytänyt, mutta pitää mennä tampereelle ettiin joku päivä. illalla menin jennille ja jäin sinne yöks.

sunnuntaina otettiin kuvia jennin kaa ja sit lähdettiin jennin ja jennan kanssa urjalaan tanssikurssille. jenni ja jenna on jo aika kauan käynyt sielä ja jenni on mua jo kauan yrittäny suostutella mukaan ja nyt vihdoinki uskaltauduin ja kivaa oli, koska paritanssi on best!

maanantai & tiistai  meni kokonaan äikän kirjailijakansioo tehdessä... pieniä taukoja lukuunottamatta tein sitä kumpanakin päivänä noin 7 tuntia, luksusta! suosittelen, että älkää jättäkö tollasia töitä viimetippaan :-D

tänään oon vaan hölläilly, koska oon ihan uupunu tosta kirjailijakansiosta ni nyt sain lepäillä koko päivän kouluhommista :-D

 photo page_zps63fb7955.jpg  photo P1193089_zps0a725514.jpg  photo P1193131_zpsba7bcfe5.jpg
 photo P1223167_zpsb8ac0cf2.jpg
 photo P1193143_zpsdddaeaa1.jpg

 photo P1223171_zps0525b919.jpg  photo page2_zps071b4b56.jpg
ps. ihmeteltiin jennin kaa kun monet tanssikurssilla sano et ollaan ihan samannäkösiä ni ollaanko me muka oikeesti, mitä mieltä ootte? :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti