18.8.2013

silmälasiongelmia

nyt on mun aika ostaa uudet silmälasit, eli varattiin tänään mulle näöntarkastus, koska musta vähän tuntuu että mun näkö on huonontunu. nissenillä ollaan nyt mainostettu 3 lasit 1 hinnalla, kahet itelle ja yhet lahjaks joten päätettiin tehä niin että saan nyt kahet lasit ja ne yhet menee äitille. oon aika innoissani tästä meinaan en tykkää ollenka mun laseista koska mun mielestä ne on vaan niin rumat ja siitä syystä niitä ei täälä blogin puolellaka oo kummemmin näkyny! käytän niitä siis vaan sillon kun on pakko, eli koulussa tunneilla jos en nää.

mulle on kuitenki tosi vaikee laseja löytää, koska ainakin muistelisin siltä päivältä kun menin ensimmäisiä laseja ostaan, että melkein mitkään ei sovi mulle... löysin kuitenkin nissenin sivuilta muutamat ihan kivat, mutta saas nähä sopiiko mitkään niistä mulle. tässä on kuitenkin mun vaihtoehdot ja ajattelin että ottaisin yhet mustat ja yhet ruskeet, koska en haluis iha samanvärisii kuitenkaa!
                                           1.                                                                       2.

                                            3.                                                                     4.                   

ite tykkään eniten 1. ja 4. mut mitkä on teijän lempparit noista? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti