1.7.2013

rippijuhlat ja monta kuvaa

vihdoinkin tuli se päivä, sain pukea mun täydellisen mekon päälle, laittaa mun söpöt kengät jalkaan, käydä laitattamassa mun hiukset ihanasti ja laittaa mun upean ristin kaulaan. tää kyseinen päivä oli mun konfirmaatiopäivä, se päivä kun sain naimaluvan, se päivä jota olin odottanut jo monta vuotta. vihdoinkin se päivä koitti mun kohdalle.

30. kesäkuuta 2013, tän päivän tuun muistaan. kirkossa mua ei jännittäny hirveesti, eli toisin sanottuna jalat ei tärissy ja käveleminen suju hyvin, en kompastunu tai meinannu tukehtua ehtoollisella, eli kirkko suju siis hyvin, mitä nyt tekoripsien kaa oli pikku ongelma/ärsytys ja alba päällä näytin muumilta...

myös juhlat kotona suju hyvin, sää oli hyvä vaikka aluksi oltiin luvattu sadetta, ihmiset oli ilosia, lahjat oli mieleisiä, ruoka oli hyvää ja kaikki oli hyvin.

riparista tulee myöhemmin postausta, sillä en oo vieläkään saanut niitä kaikkia kuvia sieltä... myös rippilahjoista teen erillisen postauksen.

 photo rippijuhlat044_zps0431f2c5.jpg  photo rippijuhlat056_zpsc4f0664d.jpg  photo rippijuhlat066_zps81a2fe73.jpg  photo rippijuhlat068_zps5db82a8f.jpg  photo rippijuhlat084_zpsf8ffa3eb.jpg  photo rippijuhlat108_zps0692e77b.jpg  photo rippijuhlat117_zps8001436a.jpg
maria♥
 photo rippijuhlat140_zpsa83fbdf9.jpg
johannes, markus ja lassi♥
 photo rippijuhlat132_zpsc0d92fef.jpg
veera♥
 photo rippijuhlat160_zps70c87620.jpg
maria ja erika♥
 photo rippijuhlat154_zps0c208a35.jpg  photo rippijuhlat6_zps291fd79d.jpg  photo rippijuhlat183_zps5740951b.jpg  photo rippijuhlat5_zps266639b3.jpg
meri♥
 photo rippijuhlat167_zpsa251218e.jpg  photo rippijuhlat2_zpsc58d3b41.jpg  photo rippijuhlat377_zps37ab5d19.jpg
äiti♥
 photo rippijuhlat3_zps4bb5103f.jpg
anni♥
 photo rippijuhlat213_zpsd3189ee7.jpg  photo rippijuhlat4_zpsa1f3e6a4.jpg  photo rippijuhlat253_zpsfbc6db6a.jpg
parhaimmat isoset ikinä♥
 photo rippijuhlat1_zpsf8cb3310.jpg
mari♥
 photo rippijuhlat410_zps414f95ad.jpg
ville♥
 photo rippijuhlat_zpsf3a96aef.jpg  photo rippijuhlat457_zpsbddce01a.jpg

15 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja ihana mekko ! <3

    mistä sun mekko on? :)

    VastaaPoista
  2. oi ihania kuvia teistä ja oli varmaa helmi!!;) onnee!♥ muru oot niin kaunis!<333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ja joo oli!! ;-) kiitos paljon rakas!!♥♥♥

      Poista
  3. oikeesti apuaaaaa oot niiiiiin kaunis ja ihana mekko !:o♥ sateenkaariunet on paras biisi ;)

    VastaaPoista
  4. hyi oon kauhee tossa :o :D ! mutta ihania nää kuvat <3

    VastaaPoista
  5. voi janna ihania kuvia susta! aivan täydellinen mekko, ihanasti hiukset ja toi kuva missä on kaks kuvaa vierekkäin, toisessa kuva sun hiuksista ja toisessa sä ton ladon vieressä..... oot aivan älyttömän kaunis siinä!!!! <3 Kuljeta ja johda on ihana biisi ja Sateenkaariunet :) mikä biisi teil oli konfisbiisinä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää apua oot ihana!! kiitos tositosi paljon!!!! <3 ja jep ne on! nyt oon varsinki rakastunu tohon kuljeta ja johda ku en oo sitä ennen riparia viä kuunnellu toisin ku saateenkaariunia! ja meillä oli valo :-) sitä ei ainakaa hirveen monet tiiä ja en ite oo ainaka viä bongannu sitä mistää et pystyisin kuuntelee mut toivottavasti joku päivä! :p

      Poista
    2. ja mun mielestä toi Tartu käteen Jumalan on kans tosi ihana mut siitä ei vaa löydy mitää hyvää versioo ni oli pakko laittaa joku tommonen cover :s

      Poista
    3. haha, ite vaan! <3 jep, mäkään en ennen ollu sitä kuullu ja noi riparibiisit soi mulla kokoajan päässä :D mut ei kyllä yhtään haittaa, ne on meinaa oikeesti niin hyviä :) ja en ookaan kuullu tollasest ku valo :o meil on olet vapaa konfis lauluna :)

      Poista
    4. ne on oikeesti tosi hyviä!! oon ny riparista lähtien kuunnellu melkei niitä vaa koko aja! :p ja joo meilläki ku äänestettii ni se tuli toiseks! ja se laulettiinki siinä ku käveltii pois kirkosta :-)

      Poista
  6. ihastuin sun blogiis joten liityin lukijaks <:

    lumpyourhead.blogspot.fi

    VastaaPoista